Garantie
Hoeveel garantie heeft mijn product?
Op onderdelen zit standaard 2 jaar garantie, tenzij er een andere termijn vermeld staat. Staat er niks bij, dan mag je uitgaan van 2 jaar.
Wat gebeurt er als mijn product kapot is?
Dan maken wij een retouropdracht aan en sturen we een vervangend onderdeel op. Of we repareren je product. Dat ligt er een beetje aan hoe oud het materiaal is en wat onze leverancier ervan zegt.
Van gedachten veranderd?
Je hebt een fiets of een ander product op onze site gekocht, maar nu heb je daar een beetje spijt van. Gebeurt ons allemaal weleens! Lees op deze pagina alles over de voorwaarden. Vragen? We helpen je graag.
Retouren
Je hebt een fiets of een ander product op onze site gekocht, maar nu heb je daar een beetje spijt van. Gebeurt ons allemaal weleens! Lees op deze pagina alles over de voorwaarden. Vragen? We helpen je graag!
Terugsturen
Zit je aankoop niet helemaal zoals je had gehoopt? Wil je ruilen of toch liever je geld terug? Geen probleem! Ruilen mag binnen 14 dagen als het product nog nieuw en netjes is. Soms is retourneren niet mogelijk, bijvoorbeeld bij salesartikelen. Weet je niet zeker of jouw bestelling geretourneerd kan worden? Bel ons even Bel ons even om te overleggen.
Zijn retouren gratis?
De retourkosten zijn - helaas - voor jouw rekening. Gingen wij de mist in? Kreeg je bijvoorbeeld een verkeerd artikel? Dan betalen wij uiteraard de retourkosten.
Geld terug
Wanneer we jouw retour in goede staat en volgens onze voorwaarden hebben teruggekregen, maken we binnen 5 werkdagen het bedrag over naar jouw rekening. Maar meestal lukt het eerder.
-
Exclusieve services
Gegarandeerd veilig en betrouwbaar op pad
-
Extra voordelig leasen
Zowel privé en zakelijke lease oplossingen -
Gratis levering in Nederland
Voor alle Riese & Müller modellen
-
Try before you buy service
Maak een proefrit of huur tijdelijk een Riese & Müller